Archiwum 27 lipca 2016


lip 27 2016 wixuniaaxD
Komentarze: 0
Aby naprawdę zapewnić najlepsze doświadczenie dla użytkowników swojej aplikacji, będziesz musiał zaakceptować opinii i wprowadzania zmian w oparciu o to, czego się uczyć. W większości przypadków jednak, deweloperzy aplikacji są naprawdę nie robi wystarczająco dużo, aby uzyskać wysokiej jakości informacji zwrotnej od swoich odbiorców, by poprawić. Apptentive czyni wielką sprawę do coraz bardziej zwrotne niż ty teraz, a oni oferują pewne wyraźne instrukcje, jak się do tego zabrać.
 
"Za jego zdolność do pomocy w obsługę klienta, aplikacja sprzężenia zwrotnego ma szereg innych zalet, wśród których głównym jest dane . Czy to jakościowy lub ilościowy, aplikacja zwrotnego składa się z konkretnych danych dotyczących chce, potrzeb i preferencji odbiorców. Te z kolei można wykorzystać do obsługi aplikacji następną aktualizację i priorytetyzacji funkcje i poprawki w zależności od zapotrzebowania klienta. "
 
Czytając ten artykuł dowiesz się, jak zrobić pętlę sprzężenia zwrotnego z komunikacji z klientem, a nie ograniczanie się do jednokierunkowych kanałów. Mówiąc prościej, będziesz w stanie rozmawiać w tę iz powrotem, tworząc większą przejrzystość dla ciebie i lepsze poczucie wdzięczności dla swoich użytkowników.
wixuniaaxd : :